Jump to content

azamat

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי azamat

  1. שלום, בבעלותי הונדה סיוויק מדגם האצ'בק 1.8 שנת 2016 אני צריך לעשות טיפול של 90,000 לפי האתר של הונדה סיוויק קיבלתי הצעה והסבר טיפול לרכב *שמן מנוע 5W-40 *מסנן שמן מנוע *טבעת אטימה לפקק שמן מנוע *פלג CIVIC 5D\CR-V 2012-2017 (בנוגע לפלאגים ישלי 4 פלאגים והרכב מניע מצויין בלי בעיות) *מסנן אוויר CIVIC 2012-2016 *נוזל בלמים 0.5 ליטר רציתי לדעת איך עדיף לבצע את הטיפול לקנות לבד הכל וללכת למישהו שיעשה או ללכת ישר לבנאדם ולעשות? איזה חומרים הכי מתאימים והכי איכותיים לרכב הזה שמנים וכדומה... אם יש אנשים מכירים מקומות בבאר שבע אשמח להמלצות.... תודה מראש.
×
×
  • תוכן חדש...