מועדים לשמחה
מדובר בסקודה אוקטביה 1.2 TSi 2013 הילוכים 7 DSG הדגם החדש.כבר תקופה שהרכב לא סוחב לאחר בדיקה במוסך לא נמצא דבר כמו כן לא הופיע לי כלום בלוח שעונים לאחר נסיעה כ 20 דק׳ על כביש 1 התחיל להבהב סמן של מנוע בלוח שעונים והרכב התחילה לרעוד במיוחד בדוושת הגז ולאחר מכן הופיע גם סמן נורה נוספת ECP כמו שציינתי בהתחלה הרכב מהילוך 4 לא מתפקד.
תודה לעונים.