שלום, אני מחפש מושב קדמי (צד נהג או צד נוסע) משומש זול אפשרי מפירוק או כל דבר אחר, לא משנה של איזה חברה או דגם גם שיהיה לא במצב הכי טוב או לא תקני(זה לפרוייקט לא לרכב נוסע), מה שחשוב זה שהוא יהיה עם המסילות וללא כריות אוויר, עדיפות לאזור השרון.תודה רבה!שיקו (: