Jump to content

קראנק

  • פרסום הודעות

    47
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

0 נייטרלי

אודות קראנק

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. מחפש dsp במחיר נורמאלי מצאתי באלי אקספרס dsp עם רכיבים נורמאלים אני מחפש להפעיל אודיו באמצעות הבלוטות מהטלפון והאפוציות האלה זמינות במכשירים אלה אני חושב שיהיה עדיף לקנות dsp שכזה מאשר לשדרג את ה head unit אני לא משתמש בדיסקים ולא בפלאש אשמח לשמוע חוות דעת על המכשירים האלה או הצעות אחרות אם עדיף לשדרג את ה head unit או raspberry pi #Aliexpress ₪ 455.12 21%OFF | ISUDAR DA04 Car Amplifier DSP Auto Digital Audio Processor 700W MAX Bluetooth 5.0 31 Band EQ Position Frequency Division Filter https://a.aliexpress.com/_d8druKD או #Aliexpress ₪ 360.20 32%OFF | Sennuopu Car Digital DSP Amplifier 4X72W Power Car Audio Processing Amplifier 31 Bands DSP Equalizer Precision Tuning https://a.aliexpress.com/_dU8diap תודה מראש לעונים .
  2. והאם שווה לקנות באמזון
  3. ברכב מותקן מגבר שמגברים קומפוננטים קדימה ואחורה הצעות למונובלוק לסאב עד 500 rms הונדה סיוויק 2011 מצבר קטן מה שהבנתי שקבל טוב יספיק סגנון מוזיקה מוסיקה שחורה House trance
  4. אז אני מבין ממך שהתכנאי הזה מחרטט אותי על ההתחלה
  5. יש מצב שהוא לא מבין ויש מצב שהוא רוצה לבנות תסריט של כמה אלפים לתיקון חחחחח יש למישהו כיוון לטכנאי טוב מאזור חיפה
  6. כן אתה מתכוון ל phase או 0-180 במצב זה האות שנכנס למגבר משתנה אני מתכוון ליציאות שמתחברים לרמקול (סאב ) לא מצאתי שום אנדקציה שזה יכול לשרוף מגבר אני רק מנסה להבין מאיפה הביא את זה התכנאי הזה
  7. זה מה שאני גם יודע אבל הטכנאי הסביר לי שסאב זה לא רמקול קטן ואם מחברים הפוך זה יכול לגרום לשריפת היציאה האם מישהו שמע על דבר כזה תודה .
  8. אתמול התקנתי רמקולים אחוריים ומגבר חמש ערוצים הסאב הורכב בקוטביות הפוכה עם היציאה מהמקום בפרק זמן קצר מאוד נעלם הבאס ואין אות מיציאת הסאב המגבר לא נכנס ל protection פשוט הסאב הפסיק לעבוד דיברתי עם תכנאי מאיזור חיפה אמר לי שכנראה הסאב חובר בקוטביות הפוכה וזה יכול לגרום לשריפת הערוץ דרישה של 250 שקל רק על הבדיקה נאמר לי שמגבר זה מסובך שזה יכול ליקר את עלות התיקון או לא ניתן לתיקון בכלל בכל זאת 250 צריך לשלם בלי שום קשר האם זה הגיוני שיציאה נשרפת בפרק זמן כזה קצר של דקה או שתיים של הפעלה בקוטביות הפוכה והאם עדיף פשוט ללכת על מונובלוק ולוותר על התיקון מגבר זה מוציא 200 wrms לסאב תודה לעונים .
  9. זהו זה מה שאני גם חושב לגבי הקראנץ ישנם כמה סרטונים. לגבי מגברי קראנץ ולא הדגם שאצלי אבל בכללי תוצאות לא טובות
  10. ומה עם איכות השמע ברור שהקרדון מוציא סאונד נקי ומדויק יותר לפי דעתי עוד לא עשיתי השוואה ביניהם אבל סתם מהצצה בפנים הרכיבים בקרדון הרבה יותר איכותיים מהקראנץ הבעיה במגברים כמו קראנץ שמה שמצהירים יוצא חרטא ברטא בבדיקות כרגע הקראנץ מותקן ברכב אני חושב לפרק אותו ולעשות תבדיקות בבית כך תהיה לי אינדיקציה יותר טובה
  11. דגם הקראנץ זה crunch pzt1400 .4 Harman kardon ca5250.pdf שניהם class ab אבל ממה שהבנתי הוואטים שמוצהרים בתמונה למגבר הקראנץ זה וואטים רגילים ולא rms ה rms זה חצי הנתון שרשום שניהם class ab אבל ממה שהבנתי הוואטים שמוצהרים בתמונה למגבר הקראנץ זה וואטים רגילים ולא rms ה rms זה חצי הנתון שרשום
  12. האדי יונט נוכחי zed הבנתי שצריך להחליף למשו יותר רציני pioneer alpine לא אנדרואיד ממה שהוסבר לי השאלה היא כזאת מה עדיף ללכת על האד יונט סביר או ללכת על די אס פי שתומך בלוטות אשמח לשמוע הצעות חוות דעת
  13. אז במצב זה אתה מציע לגשר לקדמיים את הקרדון לשני ערוצים הבעיה בזה שיהיה צורך בכיוון הגאיין והקרוס במגבר זהה בשני הערוצים ערוץ לכל רמקול (צד) אין מצב להגיע לכיוון שווה ללא די אס פי אני מאמין .
  14. הפוקל 4 אוהם השאלה אם אני יגשר את ההקרדון לפוקל אני ינצל את ההבדל הזה במצב זה אצטרך לשתמש בשני המגברים לכל האלמנטים ברכב כמו שהצעת .בעניין הדאמפינג אני לא ממליץ להפעיל קומפוננטים בתדרים נמוכים מדיי ובאסים חזקים לשמירה על הרמקולים הסאב ישלים את החסר כל העניין האם אפשר להריץ את כל המערכת במגבר אחד שזה הקרדון או להוסיף את המגבר השני וצריך לקחת בחשבון שהקראנץ לא נחשב למגבר הכי טוב לרמקולים ברמה כזאת זה מה שהבנתי כאילו
×
×
  • Create New...