ערב טוב
יש לי טויוטה קורולה רובוטית שנת 2008, במצב מצוין, מטופלת , ושמורה.
לפני שנה וקצת פירקתי את הקודן אצל מוסך שאני לא מטפל אצלו באופן קבוע בגלל אילוצים, לאחר שהוא פירק את הקודן הופיע נורה אדומה קטנה מצד שמאל של הגיר הרובוטי.
לקחתי את הרכב לבדיקה אצל המוסך שלי חיברנו מחשב והכל בסדר הוא ניסה לכבות את הנורה אבל לא הצליח. האוטו נוסע מצוין מעל שנה והנורה עדיין דולקת.
יש לי טסט בעוד כחודש-
1. האם בודקים את זה בטסט?
2. האם אפשר לנתק את הנורה הזו בשביל הטסט? לדוגמה לפרק איזה פיוז.
תודה