Jump to content

ליאור1234

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי ליאור1234

  1. ערב טוב יש לי טויוטה קורולה רובוטית שנת 2008, במצב מצוין, מטופלת , ושמורה. לפני שנה וקצת פירקתי את הקודן אצל מוסך שאני לא מטפל אצלו באופן קבוע בגלל אילוצים, לאחר שהוא פירק את הקודן הופיע נורה אדומה קטנה מצד שמאל של הגיר הרובוטי. לקחתי את הרכב לבדיקה אצל המוסך שלי חיברנו מחשב והכל בסדר הוא ניסה לכבות את הנורה אבל לא הצליח. האוטו נוסע מצוין מעל שנה והנורה עדיין דולקת. יש לי טסט בעוד כחודש- 1. האם בודקים את זה בטסט? 2. האם אפשר לנתק את הנורה הזו בשביל הטסט? לדוגמה לפרק איזה פיוז. תודה
  2. הלכתי למוסך פירקו לי את הקודן היה לי 3 עלוקות וכספת מתחת לתא כפפות המוסכניק ניתק את המחשב רכב ואחר כך החזיר אותו האוטו עובד פיקס, הילוכים עוברים נהדר, מנוע עובד רגיל, והרכב מצוין. אבל!! נדלקה לי נורה אדומה של גיר עם גלגל שיניים. מה דעתכם? מה זה יכול להיות ??
  3. השאלה אם בגלל שניתקתי את המצבר המערכת מבצעת כיול ולכן הרכב מגמגם?
  4. ערב טוב אשמח לעזרתכם ככה: יש לי טויטה קורולה 2008 רובוטית. רכב מצוין. אחד המספרים בקודן החל לעשות בעיות- לא להילחץ וכאלה. בכל מקרה עשיתי איפוס למצבר בניסיון שהדבר יסתדר, ללא בצלחה. הצלחתי איך שהוא להדליק את הרכב ולקחת אותו למוסך. מסתבר שהדלקתי את הרכב הוא בקושי נכנס לפעולה וגם שנתתי גז הוא בקושי שיתף פעולה. אני מציין כי בעת הנסיעה הכל היה בסדר. גם שהרכב עמד הוא רעד. קראתי קצת באינטרנט שזה אמור להסתדר לבד בגלל הכיול של המעצרת. מה דעתכם? תודה
×
×
  • תוכן חדש...