Jump to content

Shahara155

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Shahara155

  1. היי, לאחרונה הספידומטר שלי קופץ מדי פעם והרכב חושב שאני בנסיעה/תאוצה. חשוב לציין, שזו לא תקלה קבועה, וברוב הזמן הספידומטר עובד תקין. זה מפעיל לי את מערכת הesp כי זה חושב שהרכב מחליק, זה פוגע בבקרת שיוט וכשהרכב עומד הוא חושב שהשארתי את הבלם יד למעלה ושאני בנסיעה. אשמח לעזרה לדעת איך אפשר לפתור את התקלה. תודה רבה.
×
×
  • תוכן חדש...