Jump to content

chaim91

  • פרסום הודעות

    7
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

0 נייטרלי

אודות chaim91

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. חידשת לי לגבי אנג'י. הסליל הוא מפירוק והעבודה נעשתה אצל מוסכניק אמין אז לא חקרתי מאיזו חברה...אני מקווה שהוא יעשה את העבודה. במודלים כאלה לא כדאי להשקיע בחדש אבל עדיף לקחת ישן מפירוק ולא סיני חדש.
  2. היי, ברשותי מאזדה 3 2005 לאחרונה שמתי לב ל - 2 דברים. 1 - בהנעה ראשונה בבוקר הטורים עומדים על 2 וכשמתחילים ליסוע הם יורדים מתחת ל - 1. האם זה תקין? 2 - שמתי לב שבתחילת נסיעה יוצא נוזל מהאגזוז(לא מרגיש כמו שמן) האם זה תקין? תודה רבה לכל המשיבים.
  3. היי, אצלי הנורה נדלקה ורק שהאוטו התחיל לזייף(אחרי כמה חודשים) החלפתי חיישן. לגבי השאלות - 1 - מימה שהבנתי(מכמה אנשי מקצוע) קשה להשיג חיישן של מזדה(בהתחלה החלפתי לאחד מפירוק אבל גם הוא היה תקול) ולכן שמים של מיצובישי. מהניסיון שלי איתו אחרי ההחלפה לא נראה לי שהוא עושה את העבודה כמו המקורי(טורים נמוכים, חוסר סחיבה) 2 - סלילי הצתה הוחלפו מכיון שהמנוע רעד ממש ופימפם. 3- לגבי התשלום - החלפת חיישן כולל עבודה 600 שקל. החלפת סליל הצתה - 300 שקל לאחד. אגב אני משתמש באפליקציה של אנג'י וממליץ עליה בחום
  4. היי, אני אכן מניע ככה. ממתין כמה שניות לפני ההנעה ובינתיים האוטו מניע סבבה. אשמח לדעת מה הסיבה שההמתנה הזאת מועילה להנעה?
  5. היי, הנעה ראשונית עוברת חלק דהיינו סטרטר מסתובב חלק ומניע בשניה. אחרי 5 דקות הנעה שניה גם חלקה והאוטו מניע ב2 שניות. אבל בהנעה השלישית אחרי כמה דקות. יש סטרטר אבל מגמגם והאוטו מניע אחרי כמה שניות (לא קרה שהאוטו לא הניע בכלל!) יש לציין שהמצבר בן שנה וחצי, נבדקו פלאגים. והוחלפו 2 סלילי הצתה. האם יש עוד רכיב ששווה לבדוק?
  6. שלום רב, ברשותי מאזדה 3 2005 מנוע 1600 בתקופה האחרונה ההנעה הראשונה עוברת חלק אבל הנעה שלישית ואילך האוטו מתקשה להניע גם שהמנוע חם! יש לציין שהמצבר בן שנה וחצי והוחלפו 2 סלילי הצתה לצילנדרים 1 ו - 2, הרכב גם עבר טיפול ונבדקו פלאגים ויצאו תקינים. אשמח לתגובות.
  7. שלום רב, ברשותי מאזדה 3 2005 לפני כמה חודשים נדלקה נורה בדוק מנוע ולאחר סריקה של המחשב נמצאה תקלה בחיישן נקישות נתתי את האוטו לאיזה מוסכניק (חאפר) והוא החליף חיישן נקישות של מיצובישי. ומהסתכלות במוסך אחר על העבודה, האטמים של הסעפת יניקה לא הוחלפו אלא חוזקו עם סיליקון. עכשיו השאלה האם להשאיר את זה ככה או שעדיף להשקיע כמה מאות שקלים ולהחליף אטמים לסעפת? יש לציין שהמנוע לא נשמע חריג במיוחד והטורים די בסדר! נ.ב - אין לי מושג אם זה שייך לעבודה הרשלנית של אותו מוסכניק אבל נאלצתי להחליף 2 סלילי הצתה לאחר הטיפול הנ"ל!
×
×
  • Create New...