היי,
מחפש לקנות רכב יד 2 ואחרי קצת מחקר הגעתי למסקנה שסיאט איביזה פחות או יותר עונה על הצרכים. מצאתי רכב ביד 2 ולקחתי אותו לנסיעת מבחן קצרה. הרגיש לי שאחרי כל עצירה צריך ללחוץ חזק על הגז כדי שהאוטו יתחיל לסוע ואז הוא קצת קופץ. אחרי זה הוא נוסע חלק. האם ככה פשוט מתנהג גיר רובוטי? או שאולי יש בעיה עם הקלאץ? הבנתי שבמכוני בדיקה לפני קניה לא ממש בודקים את הגיר כך שאני קצת מודאג מהבחינה הזו. תוהה אם זה משהו שכדאי לפסול את הרכב בגללו או לא ביג דיל.
תודה,