Jump to content

dold

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של dold

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. יש לי טויוטה קורולה runx שנת 2003 שעד כה שרדה יפה. עכשיו כבר כמה ימים יש תקלה שהנורה של הABS והאמברקס נדלקות ביחד ונכבות בחזרה. אתמול בנוסף לזה גם מד המהירות הפסיק לעבוד והטורים התנהגו מוזר. היום האוטו נסע רגיל. מקריאה פה בפורום ראיתי שהבעיה יכולה להיות בחיישן מהירות הרכב. הלכתי למוסך מורשה שם אמרו שצריך להחליף את כל הABS ותמחרו את העסק ב2800 שח כולל מעמ מישהו נתקל בבעיה בעבר? נשמע כמו אבחנה סבירה? מחיר סביר? לא הרגשתי ביטחון מהתשובות שקיבלתי במוסך תודה מראש
  2. היי, מחפש לקנות רכב יד 2 ואחרי קצת מחקר הגעתי למסקנה שסיאט איביזה פחות או יותר עונה על הצרכים. מצאתי רכב ביד 2 ולקחתי אותו לנסיעת מבחן קצרה. הרגיש לי שאחרי כל עצירה צריך ללחוץ חזק על הגז כדי שהאוטו יתחיל לסוע ואז הוא קצת קופץ. אחרי זה הוא נוסע חלק. האם ככה פשוט מתנהג גיר רובוטי? או שאולי יש בעיה עם הקלאץ? הבנתי שבמכוני בדיקה לפני קניה לא ממש בודקים את הגיר כך שאני קצת מודאג מהבחינה הזו. תוהה אם זה משהו שכדאי לפסול את הרכב בגללו או לא ביג דיל. תודה,
×
×
  • תוכן חדש...