אהלן חברים,
ברשותי סיטרואן C4 מנוע 1.2 שנת 2016. הרכב עבר כ 75 אלף ק"מ. הרכב צורך שמן בכמויות גדולות.
ביצעתי לא מזמן טיפול ומאז כל שבוע, שבוע וחצי קופצת הודעה שחסר שמן. במוסך מורשה סיטרואן טוענים שזאת צריכת שמן לגיטימית לדגם אך זה לא נשמע לי הגיוני.
אני חושב שאני עושה פחות מ 1500 ק"מ וצריך למלא ליטר, ליטר וחצי שמן. מה אפשר לעשות?
נשמע לי הזוי כל שבוע למלא ליטר שמן.
אודה לעזרתכם.