Jump to content

Nir_karo

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Nir_karo

  1. היי, יש לי סיאט איביזה 6J שנת 2016, רמת גימור style .ורציתי לדעת האם יש דרך להוציא את המערכת מולטימדיה בלי המפתחות ממתכת שמכניסים לחריצים כדי לפתוח את הקליפסים? נגיד עם מברג שטוח וכו'.. אם לא, איפה אפשר להשיג את המפתחות האלה?תודה!
×
×
  • תוכן חדש...