Jump to content

בנצי רמון

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי בנצי רמון

  1. שלום. יש לי רנו לוגאן 2009 בחודשיים אחרונים לפעמים היא מפסיקה להתניע (עושה את הקוד נדלק הלוח אבל לא מניע, יש עגול באמצע שנדלק) הקטע שאחרי כמה ימים היא חוזרת להדלק רגיל כאילו לא קרה דבר מישהו מכיר בעייה דומה, מה אפשר לעשות?
×
×
  • תוכן חדש...