Jump to content

roadRunner4

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של roadRunner4

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום, אני בכוונה מחסיר פרטים כדי למנוע כל דיבה אפשרית כלפי המוסך המטפל (וגם אני לא מעוניין כמובן לפגוע בעסק) לאחרונה ביצעתי טיפול טיימינג שיגרתי. מכיוון שחששתי ממוסך לא מקצועי בנושא, פניתי למוסך מורשה. ביצעתי את הטיפול המיועד ובסוף הטיפול שמנו לב שהרכב לא נוסע כמו שצריך. לאחר מספר נסיונות ותיקונים(חלק בתשלום, חלק חינם) מצד המוסך הרכב הניע ונסע כפי שצריך(לפני כן גמגם עד למצב של כיבוי) רק שהבעיה היא - זו לא אותה נסיעה כפי שהייתה לפני ההחלפה. הרכב רועד הרבה יותר ורועש הרבה יותר (גם מבחוץ וגם מבפנים). בנוסף, יש רעשי תקתוקים מתא המנוע שלא היו קיימים לפני כן. אני תוהה אם זה יכול להיות קשור לנסיונות התיקון המעט אגרסיביים שהיו, כי בוודאות שלפני הטיפול זה לא היה קיים. למרות ששמתי לב לכל הדברים בקבלת הרכב (וגם אמרתי לנציג), אמרתי לעצמי שכדאי לנסוע עם הרכב כמה ימים ולהחליט. אז עברו כמה ימים - וכעת אני משוכנע לחלוטין שהרכב לא מתנהג בצורה זהה. מתכנן השבוע לפנות למוסך בנידון וניראה מה יגיבו. עד עכשיו אין לי ממש תלונות כי היחס היה טוב, אולי מקצועית לא ציפיתי שזה מה שיקרה אבל אולי הכל פה זה פשוט צירוף מקרים... בכל זאת - מעולם לא הייתי בסיטואציה דומה ואני לא ככ יודע למה לצפות. הטיפול טיימינג ועוד דברים שהיו מסביב עלו מעל 3000 שח. לאחר בדיקה של כל מה שעשו אין לי תלונות כלפי המחיר(השוותי לפני ומעבר לטיימינג בוצעו עוד תיקונים) רק רציתי לציין ששילמתי סכום נאה למוסך עבור העבודה שלו. כמובן שאני יודע שיש פה עסק ותמיד אני רוצה להיות הוגן עם עסקים שאני מרגיש שגם הוגנים איתי. עד לאיפה אחריות המוסך צריכה להגיע?
×
×
  • תוכן חדש...