תודה לכולם על התגובות.
בסוף הלכתי על יאריס אחרת מסוכנות מוכרת ללא תאונות.
יש לי שאלה נוספת, הרכב עם 48k ק''מ, לפי היסטורית הטיפולים שהוצגה לי, הטיפול האחרון נעשה ב45k ק''מ.
חבר שלי המליץ לי למרות התיעוד ללכת ולעשות טיפול כדי "להיות בראש נקי" שהכל כמו שצריך.
האם יש דברים בגו או שמיותר??
תודה מראש