קיבלתי בדואר דוח על עבירה שאני לא בטוחה שעשיתי. העבירה היא "לא ציית לתמרור 815 שסומן על פני הכביש" והיחידה היא סיירת אופנועים ארצית.
האם אני יכולה לבקש לראות הוכחה שאכן עברתי את העבירה הנ"ל? אם כן – איך?
אם אבחר להישפט, האם יתכן שהשופט יגדיל לי את הקנס?