Jump to content

Haim.A

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של Haim.A

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. היי, ברשותי רכב מסוג יונדאי I10 שנת 2015, מנוע 1000. בימים האחרונים התחלתי להרגיש פידבק מוזר מדוושת הקלאץ' לאחר 10-15 דקות של נסיעה (כשהמנוע מתחמם). כאשר אני משחרר את הקלאץ' לשלב הילוך או אפילו ניוטרל אני מרגיש שהדוושה לא משתחררת באופן חלק אלא כאילו גומי נמתח שם, התופעה מתגברת כאשר אני ממשיך את הנסיעה. יש לציין כי ההילוכים נכנסים חלק. עד לפי שהתופעה התחילה דוושת הקלאץ' הייתה די קשה לאורך כל הנסיעה, אבל מאז היא מאוד רכה, ומתרככת ככל שהנסיעה מתמשכת. האם יש לכם הצעות לעזרה בנושא? תודה מראש!!
×
×
  • תוכן חדש...