Jump to content

natilor

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי natilor

  1. הרכב אוטומטי, נפח מנוע 1339 -האם זה דבר ידוע שלהונדה ג'אז יש איזשהו רעש בהילוך הראשון וזה לא משהו שצריך לדאוג ממנו? זה מרגיש כאילו הגיר עומד להישבר (האוטו רועד לשנייה או שתיים כששמים גז מ-0 קמ"ש) -ברכב הנ"ל יש מצב "ספורט" שנאמר לי שניתקו אותו - האם זה הגיוני שעשו את זה מאיזושהי סיבה, ואם כן, אפשר לחבר את זה שוב בלי בעיה?
×
×
  • תוכן חדש...