אהלן, הייתי עכשיו שנה בחו''ל והרכב ישב בקיבוץ בדרום
חזרתי ומן הסתם המצבר מת[לא ניתקתי את המצבר כי אבא של אשתי היה אמור להניע אותו מידי פעם, והוא פשוט לא עשה את זה ]
ברגע שמחברים עם כבלים הוא מניע בשניה, ברגע שמנתקים את הכבלים הוא שורד כמה שניות ואז נכבה לגמרי[כאילו מעולם לא הטענתי אותו, מת לגמרי]
ברגע שאני לוחץ על הגז והטורים עולים ל2-3K הוא בסדר גמור, בשניה שאני משלב להילוך ולא לוחץ על הגז הרכב מת.
אני יודע שהרבה אנשים ככל הנראה יגידו לי להחליף רכב אבל הוא מאוד יקר לליבי, ולכן אשמח לדעת מה ניתן לעשות.
אשמח לאופציות שלא כוללות גרירה, אני לא יכול לעשות ביטוח לרכב בלי טסט והגרירה מים המלח לירושלים תעלה לי כמו 5 מיצובישי כריזמה.
תודה רבה, אליאור וענבר.