הרכב מראה נורת אזהרה של טמפרטורה גבוה במנוע. בדקתי מים ברדיאטור והכל תקין האוטו גם נוסע בלי בעיות. נסעתי ככה עם הנורה בלי לשים לב מתל אביב לטבריה ורק בחזור כשהגעתי לנתניה שמתי לב לנורה והמשכתי ליסוע כי היית לי תחושה שזו טעות. וכשהגעתי בדקתי שוב מים ברדיאטור ויש מים והרכב נוסע בלי בעיות אבל לפני שאני אקח לבדיקה במוסך האם יש מישהו שנתקל בבעיה כזאת? שזה מראה נורה אבל הכל תקין?