הי לכולם,
יש באפשרותי לקנות את הרכב של ההורים, מיצובישי אטראז' 2016 עם קילומטראז 70,000 במחיר טוב (די הרבה מתחת למחירון).
בגלל שאני מכיר את הרכב אז אני יודע שהוא שמור ומטופל.
האופציה השנייה היא לרכוש ספייס סטאר 2019 חדשה בעסקת ליסינג במחיר בפער של 12% מתחת למחירון.
ההתלבטות היחידה שלי לגבי האטראז' היא שעוד מעט הרכב יתחיל להתיישן ותהיה לא עלות אחזקה גבוה (כהרים ההורים ולי אין ככ מושג ולכן מתייעץ).האם נכון שאחרי 100,000 ק"מ כבר לא משתלם להחזיק או שאלו שטויות?
אני מכיר את האטראז מהצבא ובניגוד לדעה הרווחת ואולי בגללי צרכי הצנועים (לא צריך חיית ביצועים וצריכת דלק חשובה) אני חושב שזה אחלה רכב למחירו.
תודה מראש,
איתן