שלום חברים,לפני מספר שבועות רכשתי את הרכב ונאמר לי שישנה אפשרות לחבר את הנייד (יש לי גרסה 9) עם כבל USB למסך המולטימדיה באמצעות האפליקציה, הורדתי וניסיתי מספר פעמים ללא הצלחה כנ"ל החלפת כבל ה USB .
יש מישהו פה בפורום שרכש את הרכב והצליח להתחבר ? אשמח לקבל טיפים וכל מידע מועיל אחר בעניין. תודה