ידידי
תשובתך לא מדוייקת.
מגיעים לחידוש כאשר האחריות לפני סיום ולא 1500 קמ לפני.
מעבר לכך - בגלל שגנבו לי ממיר ולא טיפלתי אצלהם הם מתנערים ואני בלי אחריות כרגע וחשוף לנזק של 12000 שקל.
וזו בעיה לטעמי . בטח ובטח שאני משלם ביטוח כבר חמש שנים . פעמיים בשנה .
שלום חברים
מבקש להתייעץ: בעל טויטה אוריס 2015.
גנבו לי את הממיר.קורה.
התקנתי חלופי במוסך . לא הפעלתי את הביטוח ולכן לא פניתי למורשה.
עכשיו הגיע הזמן לחדש את הבטריה.
והם לא מוכנים כעת בגלל שבוצע איפוס .
אמרו לי תסע 1600 קמ ואז נבדוק חידוש.
אמרו שהרכב עמד בניוטרל.
טענתי שמעולם לא היה .
אני מטפל במורשה כבר ארבע שנים .
מה לעשות עם יחס כזה ?
במידה והבטריה הולכת הנזק הוא 12000 שח.
אז ככה חברים
הממיר נגנב.
לא הפעלתי את הביטוח והתקינו עבורי ממיר חליפי .
אבל מה ...? חסר לספק חיישן חמצן .
מי יכול לעזור לי בעניין ? איפה אני קונה חיישן באזור המרכז.
המקורי עולה 900 שח!!! ואני רוצה להימנע מזה
תודה לעונים ולעוזרים .
חברים
טויטה אוריס היברידי 2015 . נדלקה המנורה ורעש חזק מאזור המנוע. לא בטוח שזה מהמנוע עצמו.
יש ריח של גזי פליטה כל זה קרה פתאום . גם הרכב לא סוחב כמו שצריך
יש למישהו רעיון מהו העניין?
להזמין גרר או שאפשר לנסוע למוסך?
יואיל נא כבודו להסביר מהי ההזיה שהתכוון .
מדובר ברכבי משפחה , יפנים , נפח מנוע כמעט זהה ,מחיר כמעט זהה , אמינות דומה
הרי לא נעשתה השוואה בין משאית לחיפושית .
קשה להתייחס לשאלה שלך.
מהם הצרכים שלך יא חביבי .
אכוון אותך :
קמ בשנה ?
יש משפחה ?
מה חשוב לך _ חויית נהיגה/אמינות ?
פרט בבקשה.
באופן כללי מדובר ברכב אמין עם צריכת דלק גבוהה מעט מהמקבילות .
המחיר הוא טוב וכך גם הקילומטרז'.
אם אתה שואל אותי אני הייתי הולך על המקבילה שלה הלוא היא הקורולה האמינה , החברה שלא תאכזב אותך ותיהיה איתך שנים רבות .
אל תסתכל בקנקן אלא מה שיש בתוכו .
את תסתנוור מהיופי הספורטיבי של המאזדה .
ואם אתה בעניין חסכון הייתי הולך על האוריס היברידי באותו מחיר פחות או יותר.
תחשוב שרק על החסכון בדלק אתה יכול לקחת את האישה לארוחה ולהסתפר . ( לא שאני רומז שאתה צריך תספורת )
שקול את העניין - אם יפני אז עד הסוף . טויטה.
והנה באים עכשי כל תומכי המאזדה ומנפצי המיתוסים.
כל שאלה או טענה -אני בפרטי.
שלום חברים ,
יש ברשותי טויטה אוריס 2015. קמ עומד על 153000.
הנסועה השנתית שלי היא באזור 40000. נוסע הרבה .
נדמה לי שבעוד שנה יהיה לי קשה למכור את הרכב . ואם אחזיק אותו יותר משנה זה בכלל יהיה קשה יותר .
מה דעתכם -מבחינה כלכלית - עם קמ שנתי כמו שלי עדיף לשדרג כל שנתיים ?
או להשאיר את הרכב עד שיגיע ל300 אלף לפחות ?
תודה לעונים