Jump to content

משהלוי

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי משהלוי

  1. צילמה אותי מצלמת מהירות 50 קמש יותר מהמותר בדרך עירונית. הרכב הוא בליסינג מהעבודה הבנתי שיש אפשרות להשאיר את הדוח על החברה והדוח גודל פי 4. השאלה היא כאשר זה לא דוח כספי כרגע וזה זימון למשפט האם זה אפשרי עדיין?
×
×
  • תוכן חדש...