Jump to content

ken72

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ken72

  1. היי, שלום לכולם יש לי סוזוקי ויטרה שנת 2017 (2x4) שלא עשתה הרבה קילומטראז (57K). משום מה כשאני ״נותן גז״ (ממצב של 0 גז) בנסיעה, אני שומע ומרגיש מעין נקישה אחת כזאת מקדימה (אין לי מושג מהיכן היא באה). יש למישהו מושג מזה אומר? והאם זה מצריך טיפול או לראות מוסכניק דחוף? תודה
×
×
  • תוכן חדש...