Jump to content

emanuel1

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי emanuel1

  1. ראיתי ביד2 שאדם מפרסם רכב שאין הרבה ממנו בשוק לדעתי - גולף ידני 5 דל' 1.6 (102 כ"ס) בלי טורבו אשמח לקבל חוות דעת על הרכב תודה מראש!
  2. יש עוד רכבים שאתם ממליצים עליהם? חוץ מהרנו..
  3. שלום, אני מחפש לקנות רכב ידני בטווח מחירים של 20-30 אלף. יש איזה דגמים מומלצים לצעירים, שהם גם חסכוניים וגם חזקים והטיפולים לא הכי שוחטים? ראיתי שיש את הרנו קליאו 0.9 טורבו וסיאט איביזה 1600.. שהם בסדר..על איזה דגמים אתם ממליצים? תודה מראש!
×
×
  • תוכן חדש...