Jump to content

DAVIDOR79

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי DAVIDOR79

  1. שלום חברים בנוגע למיצובישי ספיס סטאר עם גיר רציף. כאשר עוצרים עצירה מוחלטת (רכב על D עם ברקס), מרגישים מעין "דפיקה" של כניסת הילוך. ה"דפיקה" הזו מורגשת יותר כאשר המדחס של המזגן פועל. מה יכולה להיות הסיבה? מודל 2014 60 אלף ק"מ. תודה
×
×
  • תוכן חדש...