שלום,
מחפש רכב עבודה וגם למשפחה, אמין, נוח וזול לתחזוקה עד 40,000 ש"ח. קיבלתי המלצה מחבר על רקסטון.
הכלים שיש ביד 2 נראים במצב מצויין ומתוחזקים באהבה.
שנתונים קצת ישנים..
האם למישהו פה יש ניסיון? יכול לתת חוו"ד איכותית?
בנוסף, האם יש שנתון מסויים בעייתי שצריך להיזהר ממנו? (ריקולים, בעיות גיר וכו'..)
תודה!