Jump to content

gurvitz1

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי gurvitz1

  1. תצטרך כנראה לשלם השתתפות עצמית כי ה"הנחה" של ההשתתפות העצמית מבוססת על ההנחה שמקבלת המבטחת ממוסך ההסדר. אני במקצועי שמאי רכב
  2. חושב שקיה סטוניק עונה לצרכים
  3. אם הכנסת את הרכב למוסך הסדר אזי הבעייה היא שלו ועליו לספק לך רכב חלופי עד הגעת החישוקים. בכל מקרה תנסה ב ג.מ. פורטל בחולון. יש להם מבחר ענק של חישוקים
×
×
  • תוכן חדש...