שלום לכולם
יש לי סיטרואן c4 פיקאסו דיזל 2015
הרכב רועד במהירות מעל 95 קמ"ש )גם המרכב וגם ההגה) החלפתי צמיגים ועשיתי איזון גלגלים, החלפתי משולשים ועשיתי כיוון פרונט אבל הבעיה לא נפתרה המשכתי והחלפתי תושבת משקפיים שהיתה קרועה וגם אז הבעיה לא נפתרה, אתמול החלפתי גם את התושבת מנוע המסיבית ביותר ולאחר מכן גם במהירות של 60 קמ"ש הרכב גם רועד מה שלא היה לפני כן
נשארה התושבת האחרונה של הגיר שכנראה גם צריך להחליף אבל האם בגלל שהיא גמורה האוטו רועד במהירות נמוכה יותר מה שלא היה לפני החלפת האחרונה?
שלום לכולם
יש לי סיטרואן c4 פיקאסו 2015 דיזל ובזמן האחרון לאחר האצה נורת esp דולקת.
לאחר כיבוי והדלקה היא נעלמת ושוב חוזרת לאחר האצה.
התחברתי עם סורק והוא נותן קוד תקלה p0100 שזה חיישן maf - quantity of air greater then the minimum threshold.
לא הבנתי מה קשור חיישן maf למערכת היציבות אבל בכל זאת החלפתי אותי בפירוק, אבל בכל זאת התקלה חוזרת על עצמה.
מישהו יודע לאיזה כיוון ללכת?
שלום רב
יש לי סיטרואן c4 picasso 2011 מנוע 1.6 טורבו
באמצע נסיעה האוטו רעד נדלקה נורה check engine והבהבה והרכב לא הגיב לגז.
לאחר כיבוי והדלקה האוטו חזר לעצמו.
בדקתי עם סורק תקלות וישנם 4 תקלות:
P0087, P1336 ,P1337 ,P1340
אפשר בבקשה הכוונה מה בדיוק הבעיה?
סליחה אתם צודקים לא ניסחתי את ההודעה כמו שצריך
אז יש לי סטרואן c4 פיקאסו 2011 עם ג'נטים מגנזיום שמידת הצמיגים היא 215.55.16 ויש לי עוד סיטרואן עם ג'נטים רגילים שמידת הצמיגים שלה הוא 205.60.16
השאלה שלי היא האם אני יכול לקחת את המגנזיום מהרכב הראשון ולהתאים לצמיגים של הרכב השני?