Jump to content

SunshineGC38

  • הודעות

    105
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של SunshineGC38

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

4

מוניטין

  1. לא הצלחתי למצוא את המקורות בעניין הגיר הרטוב במנוע 1.5 בטי רוק אודה לקישור. האם ניתן לזהות באולם התצוגה מהו סוג הגיר? לאנשי השיווק אני פחות מאמין באופן כללי
  2. הרכישה מתוכננת לתחילת שנה הבאה אם עד אז הגלף החדשה תימכר היא בהחלט אופציה. בזמנו בחנתי את הגולף ואחותה מבית סיאט. גולף הייתה יותר נוחה. בוודאות ארכוש מנוע 1.5מינימום כי הרכב יירכש עם הלוואה של ביטוח לאומי שהיא הנחה במיסים. בבדיקה האחרונה שעשיתי, ההטבה המקסימלית הייתה עבור מנועי 1.4 ומעלה . האם החבטות של הגיר נעלמו במעבר לגיר הרטוב?
  3. הרכב נקנה עם הלוואה מביטוח לאומי לביטוח לאומי יש תנאי שהרכב חייב להיות עם מנע 1.4 ומעלה (לטי רוק מנוע 1.5). מה שאותי יותר מטריד זו אמינות הרכב בכלל והתיבה בפרט. אם אני לא טועה, במדובר ב דגם היבש.
  4. אילו רכבים ברמת המחיר של הcx30 ידועים במתלים נוחים ולא נוקשים מדי? תודה
  5. טוב מאוד שהופסק יימח שמם שייחנקו
  6. למה בעצם מעבר לרכב אמריקאי נחשב לירידה ברמה לכאורה? אפשר לשאול למה הchr לא הוזכרה והקורולה קרוס כן ?
  7. אני פחות נהנה מהמתלים הקשיחים זה מורגש בעיר,למרות שאני מעט לפני כל פס האטה . אם המתלים היו 55-45 לטובת הרכות,זה היה מעולה. באחת הסקירות ראיתי שמציינים לטובה את מושב הנהג הניתן לכיוונונים רבים. הנושא חשוב לי במיוחד, לאחרונה יש לי הרבה כאבי גב,ירך ואני מתקשה למצוא תנוחה נוחה במאזדה. צריך לראות מקרוב, בהחלט אעשה זאת. רכבים מוצלחים זה הכיוון שלי,גם אם צריך לשלם אקסטרה 🫠
  8. אלך להתרשם מהקורולה קרוס בקרוב. Rav4 רכב גדול מדי.
  9. מה דעתכם על ה t rock מבית וואג ?
  10. מדובר בשני מוסכים מורשים בערים שונות (לא אנקוב בשמות) בראשון אבא לקח את הרכב לתיקון של משהו מינורי ונתקל בהתנהגות גזענית כלפיו. בשני,קבעתי טיפול תקופתי אונליין, לא התקשרו לברר האם יש תלונות כלשהן (פעולה מקובלת לא משהו שהצריך אקסטרה מאמץ). הגענו לטיפול בשעה שנקבעה, הגיעה תזכורת לנייד. אף אחד לא התייחס. לא היה עמוס,הטיפול נקבע לשעות הבוקר המוקדמות.ל אחר שעה, ניגש איזה נציג ואל למה באנו ? אמרנו שיש תור לטיפול תקופתי . לא שאל אם יש משהו נוסף שהיינו רוצים שייבדק בנוסף לטיפול התקופתי. ציינתי שיש כמה דברים לא ברורים בהתנהגות הרכב ,הוא התעלם. ניגשנו למנהלת שירות הלקוחות הסברנו לה את המצב, כשהיא דיברה עם הנציג הוא התחיל להמציא תירוצים שונים ואמר שהיינו צריכים לציין את כל הליקויים בטלפון. אמרתי שלא התקשרו מהמוסך לפני הטיפול ושוב אין תגובה מצידו. הרכב נלקח לטיפול והוחזר כעבור 10 דקות ,מבחינתם הכל תקין. מחברה מתעלמת מהלקוח מעליבה ומתנהגת אליו כאילו הוא אוויר,לא אקנה יותר רכב לעולם!!!
  11. מה דעתכם על סקודה קאמיק ביחס לcx30 מכל הבחינות - הנדסת אנוש, נוחות, התנהגות בכביש מפותל?
  12. אכן מחפש רכב יותר נוח ופחות קשיח
  13. לא הבנתי מה ההבדל בין יונדאי קונה לקיה נירו, שתיהן היברידיות. מעוניין אם מישהו עשה מבחן השוואה? מרכבים ללא כפתורי שליטה פיזיים אני מעדיף להימנע. זה לא נוח מניסיון ולא בטיחותי.
  14. יש משהו מוזר ששמתי אליו לב החלק עליו יושבים (ברח לי השם שלו ) קצר מדי ולא תומך בכל הירך האחורית מה שהופך ישיבה ארוכה יחסית (כל בוקר 50דק') ללא נוחה . האם ישנה דרך לשפר את המצב ? אשמח להבין את המצב האופטימלי כדי לדעת מה לבדוק ברכב החדש שיירכש
  15. טוב שהתחלתי לבדוק כבר עכשיו את השוק . אולי אפילו יגיעו דגמים מעניינים בהמשך . שבוע טוב
×
×
  • תוכן חדש...