אני בתהליך קניה של טויוטה אוריס היבריד 2017 יד ראשונה עם 34,000 קילומטר. האוטו של אישה בשנות השישים והיא הנהגת היחידה. אני נעזרת בבחור שעבודתו מציאת רכבים ובדיקתם. הוא בדק היסטוריה ביטוחית (אין תאונות), אם צבעו את האוטו (הוא השתמש במכשיר מגנטי), את המערכות (חלונות, רדיו, וכו,), ולקח את האוטו לסיבוב. האוטו נראה במצב מצוין. יש עדיין אחריות יצרן לעוד 4 חודשים. אני מתלבטת אם אני צריכה לקחת את האוטו לבדיקת מכון (קומפיוטסט) לפני שאני קונה. אשמח לעצות. תודה!