שלום לכולם,
לפני כשנתיים בעצתכם קנינו הונדה ג'אז קומפורט שנת 2016 ומאוד מרוצים.
כעת מחפשים רכב שני שישמש בעיקר אותי לנסיעות עירוניות קצרות (עבודה-בית) ואולי מדי פעם בין-עירוני.
הכי חשוב שיהיה אמין ובטיחותי (עם אופציה להסיע תינוקת בכסא תינוק במידת הצורך).
תקציב סביב 30k, העדפה לאוטומט אבל אם יש ידני מסוים שעדיף בפער אז לא פוסלים.
משיטוט ביד 2 האופציות שכרגע על הפרק הן הונדה סיוויק 2009-2011, מאזדה 2 דינאמיק 2011 או סקודה סיטי-גו 2015-2017.
אשמח להצעות ותובנות.