שלום חברים,
דבר ראשון אני חייב להגיד שהפורום חבל על הזמן.
הפורום דירבן אותי לחזור למה שהייתי עושה פעם - לטפל לבד באוטו, כמו שהייתי עושה בסוויפט שהיית לי.
בעקבות קריאה בפורום החלטתי להחליף את הפילטר אויר של המזגן בפולו, ולהביו למה נכנס לי כל הזמן אויר לאוטו, גם כאשר הכפתור במצב של סירקולציה באוטו.
שהוצאתי את הפילטר גיליתי את המדף החשמלי שאמור למנוע כניסת אויר לאוטו.
לחצתי על הכפתור, שמעתי את המנוע החשמלי שמחליף מצב עובד, אבל המדף לא זז..........
לפי מה שנראה לי הפלסטיק המהולל של הפולו נשבר עם הזמן ולכן המדף לא זז,
מישהו נתקל בזה, טיפל בבעיה כזאת ?