ערב טוב.
המשפחה גדלה, ואני זקוק לרכב 7 מקומות.
בדקתי מאזדה MPV והיא מוצאת חן בעיני מאוד, היות שהיא אולטרה מרווחת + אמינות מדהימה של מאזדה.
רק הבנתי שיש בה בעיה אחת כרונית, והיא; האוטו הזה פשוט צמא..
השאלה שלי היא עד כמה הוא צמא?
מישהו יודע מנסיון כמה הצריכה האמיתית שלו לנסיעה עירונית ובינעירונית?
בתודה מראש.