Jump to content

אופירכו

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של אופירכו

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. תודה על התגובה המהירה!! אתה יודע אם תשלום המיסים הוא במכס או במשרד הרישוי?
  2. ניסיתי לקנות רכב מעולה חדש אך בדואר אמרו שהמחשב לא מאפשר את זה. אין משכונות או שיעבודים (נבדק). חיפשנו באינטרנט ומצאנו שיש הגבלת מכירה של רכב שנקנה ע"י עולה חדש ל 4 שנים. שאלה - האם העולה החדש יכול לשלם הפרשי מיסים ולמכור את הרכב בכל זאת? כרגע הרכב אצלו 3 שנים. איך התהליך מתבצע? לאן צריך ללכת (למכס? \ משרד הרישוי?) תודה על העזרה חברים!
×
×
  • תוכן חדש...