ניסיתי לקנות רכב מעולה חדש אך בדואר אמרו שהמחשב לא מאפשר את זה. אין משכונות או שיעבודים (נבדק). חיפשנו באינטרנט ומצאנו שיש הגבלת מכירה של רכב שנקנה ע"י עולה חדש ל 4 שנים.
שאלה - האם העולה החדש יכול לשלם הפרשי מיסים ולמכור את הרכב בכל זאת? כרגע הרכב אצלו 3 שנים.
איך התהליך מתבצע? לאן צריך ללכת (למכס? \ משרד הרישוי?)
תודה על העזרה חברים!