בימים האחרונים חלה תופעה משונה בסוזוקי בלנו 97 אוטומטית שברשותי,
בלחיצה על דוושת הגז אין כמעט תגובה עד חצי ממהלך הדוושה,
ואז יש עלייה פתאומית בטורים (לא הורדת הילוך) ולמעשה כמו שצריך- לפי מצב הדוושה.
התופעה קיימת בכל הילוך, מלבד ניוטרל !
הדבר היחיד שהשתנה באוטו הוא מצבר חדש של שנפ- לפי נתוני ספר רכב. האם יש קשר?
אודה לעזרה מ ק צ ו ע י ת !