שלום
ברצוני לבצע עסקת טרייד אין בעוד כ-3 חודשים.
מספר נושאים שלא ברורים לי:
1. כיצד אני מתנהל מול הבנק? כלומר בשארית הסכום שנשאר לי להחזיר להם לאחר 3 שנים? האם זה מקוזז מהרכב החדש?
2. נניח והזמנתי רכב שיגיע בעוד שבועיים, האם ההחלפה היא "מפתח תמורת מפתח"?
3. שמעתי הרבה "איומים" ממכרים שביצעו את התהליך, הם טוענים שאין סיכוי לקבל מחיר מחירון. האם זה נכון? כמו כן במידה והרכב ללא שריטות או מכות כלל ויש לו קילומטרז נמוך בכ 20-30 אלף מהממוצע בשוק, זה מעלה את המחיר שאני מקבל על הרכב?
4. במידה ואני מחליט למסור את הרכב לפני קבלת רכב חדש, מי מעביר בעלות על הרכב?
תודה רבה!