אני אשמח לקבל את עזרתכם בקנייה מיד 2.
עד היום קניתי רק מחבר של המשפחה שתמיד היו לו דגמים של רכבים שרציתי. יש לי נכון להיום lexus RX400h שנת 2007, שכבר המון שנים לא מאכזבת, והיא סוס שלא מתעייף. מכיוון שהקילומטראז' שלה כבר נושק ל250,000 (לא שזה הרבה ללקסוס שמטופלת בזמן) החלטתי להעביר אותה לאבא שלי, שיהנה ממנה.
אני מעוניין לרכוש lexus GS450h שנת 2011, או אפילוגם lexus LS460 שנת 2008-2010 (שעדיין לא מצאתי לטעמי ביד 2).
מכיוון שמעולם לא יצא לי לרכוש ולהתמקח עם אנשים ביד 2, רציתי לברר אם מישהו מכם יכול לכוון אותי בהנחה שלקחתי את הרכב הרצוי לבדיקה במכון וכל הדברים הקריטיים הם בסדר.. (גיר, מנוע, שלדה, חשמלים וכו).
למשל, ללקסוס יש מחלת ריפודים.. אם הריפודים לא משהו אבל אני עדיין מוכן לקנות...
האם להתמקח עם המוכר או אפילו לומר לו לקזז את התיקונים אחרי שאני מקבל הצעה מהמוסך?
האם מוסך מורשה..? וכן הלאה והלאה.
בנוסף, הלקסוס GS נמכרת ב80 אלף לטענת הבעלים.. יד ראשונה עם 190 אלף ק"מ, כשהמחירון שלה הוא טיפה מעל 100. האם עדיין להתמקח אם יתגלו בעיות שאינן קריטיות במכון? למרות שהוא מוכר בכ-20% פחות...
תודה מראש לכולכם.. (-: