Jump to content

ravivz

  • פרסום הודעות

    5
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

1 נייטרלי

אודות ravivz

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)
  1. תודה, מסכים איתך לחלוטין. יש לי נסיון והכשרה לא רעה לנהיגת שטח צבאית אבל זה קצת שונה כשבאמת אכפת לך מהרכב
  2. דווקא ממה שחוויתי עד עכשיו מערכת ה- AllGrip עושה עבודה טובה בלהעביר את הכח לגלגל עם האחיזה. (יש סרטון הדגמה נחמד כאן: )
  3. אין הילוך כח אבל הוא שוקל פחות מ 1200 ק"ג והמנוע מספק 120 כ"ס ו 16 קג"מ מה שמספק יחס כח/ משקל דומה לזה של סובארו XV 2.0
  4. תודה על העצה אבל כפי שכתבתי אני לא מחפש רכב אלא יש לי רכב ואני חושב שאני די ריאלי לגבי הציפיות שלי ממנו (שהן אגב הרבה פחות ממה שמופיע כאן בסרטון - ) אכן שתי האפשרויות שהצעת עלו על הפרק במהלך הרכישה. הדאסטר נפסלה בגלל הבטיחות וה- XV בגלל עלויות (דלק, אחזקה, ירידת ערך). אם למישהו יש בכל זאת תשובות / הצעות ענייניות אשמח לשמוע.
  5. שבת שלום לכולם, לאחרונה התחדשתי בסוזוקי ויטרה 1.6 שנת 2018. מובן לי שלא מדובר בחיית שטח זוללת סלעים ובכל זאת אני כן מתכנן לרדת ולהנות ממנה גם בשטח והייתי רוצה להקטין את הסיכון לנזק... ראיתי שזמינים לה שלושה קיטים לשיפור מרווח גחון מיגון קדמי ואחורי. האם מישהו מככיר עלויות רכישה והתקנה של הקיטים השונים? האם התקנה שלהם פוגעת ברכב או באחריות היצרן? לסיום שאלה "פילוסופית", בהנחה ואני רוצה להשקיע בעניין באופן מדורג, מה השיפור הראשון שאתם ממליצים לי לעשות ולמה? תודה!
×
×
  • Create New...