Jump to content

צקצש

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי צקצש

  1. תודה כיצד מבצעים את התהליך ? האם זה באחריות המוסך שהחליף את השמשה?
  2. שלום. הוחלפה שמשה קידמית בעקבות סדק מפגיעת אבן קטנה. במוסך של השמשות מיקמו את יחידת המצלמה של המובילאי בערך במקום בו הייתה בשמשה הקודמת. סה"כ בכביש המובילאי מציג מרחק שנראה הגיוני אך יש התראות שמוצגות אחרת, למשל אם מתקרבים לרכב עומד (בפקק או בחניה למשל) ההתראה מוצגת ממש קרוב או בכלל לא. האם צריך לעשות כיול כל שהוא כאן? תודה
×
×
  • תוכן חדש...