Jump to content

חי אליהו

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי חי אליהו

  1. תודה על התשובה. הרכב כרגע נוסע אך בעליות הטורים עולים מאוד בלי להאיץ כנדרש. בדקתי את המדיד לפי ספר הרכב והוא יצא יבש. אך לא כתוב כיצד למלא וכמה למלא.
  2. שלום. ביצעתי בדיקה של מדד שמן תיבת הילוכים ומסתבר שהמדיד יבש. האם מישהו יודע לומר לי כיצד ממלאים את השמן החדש? וכמה למלא?
×
×
  • תוכן חדש...