שלום לכולם.
אודה לעזרתכם המקצועית.
אני מחפש רכב להורים שלי בני 65 , נוסעים בעיקר בתוך העיר ומדי פעם מחוצה לה.
מחפשים רכב חסכוני אמין ונוח , עם בידוד רעשים יחסית טוב ושייתן תמורה למחיר.
הציעו לי גולף 2012 105 כוחות סוס.
הרכב יד שניה מפרטי עם 77,000 קילומטר , בבדיקה שעשיתי מול חברות הביטוח ללא תאונות ומבוטח במקיף ברצף, עבר את הטיפולים בחברה.
ב2017 החליפו לו מח גיר וכן מצמדים חדשים.
נסעתי על הרכב אתמול, נוסע חלק ללא רעידות.
השאלה שלי, האם הרכב הזה אמין? או שהדגמים הללו ידועים בבעיותיהם והם מבקרים במוסך כל הסמן.
הציעו להורים שלי לקחת יפניות בגלל האמינות, אך נראה לי לא הגיוני לשלם מחיר על רכב פחות נוח עם מנוע אטמוספרי רגיל .
השאלה אם יש צדק בדברי הטוענים לקחת יפני או שאפשר לסמוך על האמינות של גולף, ואם בבדיקה במכון ייצא תקין.
זו עיסקה טובה ?
לציין שהמליצו לי גם על פוקוס 2012 מנוע 2000