היי, אני לומד נהיגה כחודשיים ולאחרונה המורה שלי החליף רכב לרכב היברידי של טויוטה.
בשיעור לאחר החלפת הרכב כל חווית הנהיגה הרגישה לי שונה לחלוטין והשליטה ברכב הייתה לי קשה יותר בעיקר מבחינת הבלמים.
רציתי לשאול האם יש באמת הבדל בין נסיעה ברכב היברידי לרכב רגיל בעניין הזה?
האם יש לכם טיפים לנהיגה ברכב היברידי?