שלום לכולם נא המלצתכם:
- לא גרמני/קוריאני/צרפתי
- ת.מטען גדול
-בטיחותי מעל הכל
-חיסכון בדלק לא קריטי
חברים אני מחפש רכב שני בשבילי הרכב הראשון משמש ליום יום אני צריך רכב כיפי מפנק חזק לנסיעות פעמיים שלוש בשבוע
בתוך העיר
יש לי פוקוס 2008 רכב ראשון הוא אחלה אבל רכב שני אני רציתי משהו כמו וולוו או אוודי רמה גבוהה רק אשתי לא מוכנה גרמני
גם רכב מנהלים מתאים
תודה רבה לכם,
וכן אני לא מוגבל בזמן יכול לחפש כמה חודשים