Jump to content

מוישלה

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי מוישלה

  1. הם מתחייבים שאין באמת תקלות ונותנים אחריות ל3 חודשים לגבי התקלות שהמחשב מראה. אתה טוען שהתקלות האלו אמיתיות? מה המשמעות שלהן? תודה..
  2. היי, אני חושב לקנות אופל מריבה שנת 2014 מאחת חברות הטרייד אין הגדולות, אהבתי את הרכב ואת המחיר. העניין הוא שכשלקחתי אותו לבדיקה התגלו תקלות במחשב. שאלתי את איש המכירות והוא אמר שזה קורה כי הם מנתקים את המצבר והמחשב טועה וסתם מראה תקלות, והם יאפסו לי את המחשב. מה דעתכם? נשמע לי קצת מוזר.. לגבי נזילת מים אפשרית - אמרו שיבדקו. את הצמיגים יחליפו. צירפתי את דוח התקלות ותוצאות הבדיקה: תודה!!
×
×
  • תוכן חדש...