Jump to content

Rolli

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של Rolli

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

10

מוניטין

  1. שלום אני מבין שב "אלי את אלי דוש" הם יודעים מה הם עושים... מה הכתובת שלהם ???
  2. " הקונקטור של ה MAF כנראה קצת תקול (נתק כלשהו) ומשגע את הרכב. במשחק איתו הקריאות יורדות לנורמל. " מה זה הקונקטור MAF הזה כי גם לי שיש בעייה כזאת בניסאן אלמרה 1600, הייתי כבר פעמיים בבדיקות של מוסך מורשה... ושילמתי...והם לא מצאו שום דבר משמעותי חוץ מזה שיש נוכחות של חמצן גבוהה מידי. איפה יושב הקונקטור הזה ????????? יש לך תמונה לשלוח ?? אני כבר מיואש... כל פעם שאני עוצר את הרכב הטורים משחקים וכל האוטו רועד עד שהטורים מתאזנים.
×
×
  • תוכן חדש...