Jump to content

JackDaniels

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של JackDaniels

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. יש לי טויוטה RUN-X 2003 , כבר כשנה, כשהרכב עומד ברמזור, מתחילה שריקה חזקה. אם אני מעביר הילוך מD לN, היא מפסיקה, ולפעמים חוזרת גם כשהרכב בN. ברגע שאני מתחיל לנסוע, השריקה נפסקת.מה יכולה להיות הבעיה?
×
×
  • תוכן חדש...