שלום רב,
יש לי רכב מסוג דייהו לאנוס 99.
ברגע שאני מעביר את המפתח לON אמורה לדלוק נורית בקרה שמסמלת "בקרת מנוע" בצבע צהוב ואז מתאפשרת התנעה.אם היא לא דולקת אני לא יכול להתניע את הרכב.
מידי פעם הנורית לא דולקת ואז זה ממש סיוט,אני משחק עם המפתח עד שהיא נדלקת ואני מניע.התופעה יכולה לא לקרות חודש ואז פתאום לקרות.
יש לו "קריזות", או אפילו יום אחרי יום,ממש לא צפוי.
אמרו לי שאולי זה קשור לאימובילייזר האם יש בזה משהו?
הייתי במוסך מורשה דייהו הם עשו בדיקת מחשב והכל היה תקין,השארתי אצלם את הרכב לבדוק לעומק ולמחרת הוא הודיע לי שהחליף את המחשב כיוון שלא מצא את התקלה.האם באמת יתכן שהמחשב לא טוב,הרי הרכב כן מניע אבל רק לעיתים רחוקות יש את הבעיה. אולי מגעים/חיבורים לא תקינים גרמו לבעיה?
מחשב כזה עולה 2500 ש"ח אך עדיין לא שילמתי לו ואני ממש בדילמה. האם כדאי להחזיר את המחשב הישן ולבדוק אצל מישהו אחר?