אהלן חברים יש לי סקודה אוקטביה 2015 2.0 tdi
מופיע לי קוד תקלה p16c7 ,לפי מה שהצלחתי להבין זה משאבת מים ?, בחלק מהמקומות ראיתי שזה heater pump support .
עוד נושא יש לי בעיות ההנעה ,לפעמים הוא מניע בסטרטר הראשון לפעמים בשני וגם בשלישי
זה לא משנה אם האוטו חם או קר
החלפתי היום חיישן קראנק כי הוא עשה לי בעיות חשבתי שזה יפתור גם את זה מסתבר שלא ,
תודה רבה על העזרה .