Jump to content

Itzhak Tzadok

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Itzhak Tzadok

  1. הקרטר לפני ניקוי: הרכיבים לפני ניקוי: מכסה שסתומים וטיימינג לפני ניקוי: כל החלקים לאחר ניקוי: החזירו לי את הרכב מהמוסך ואין יותר את המנורה הרכב גם מרגיש טוב בנסיעה המליצו לי לעשות שוב פלשינג והחלפץ שמן עוד 6000 קילומטר
  2. אהלן חברים איך אפשר לשלוח את הסרטונים אני חא רואה בפורום אפשרות להוסיף סרטון לתגובות
  3. המנהל מוסך שלח לי סרטונים של הניקוי שעשו ונראה שעשו עבודה טובה קניתי ממישהו פרטי שאכן טען שהוא טיפל אך לא אצל מורשה לכם לא רשום בספר טיפולים
  4. עדכון: הרכב עשה 64 אלף קילומטר לצערי הטיפול האחרון שרשום במוסך מורשה הוא ב30 אלף כרגע המוסכניקים פתחו את המנוע ומצאו הרבה בוצה מעל אזור הטיימינג. הם מפרקים את הקרטר ואת הטיימינג ועושים ניקיון ושטיפה בנוסף עושים גם ניקיון ושטיפה לשסתום הvvt(לא כל כך מבין ברכבים מקווה שהבנתי אותו נכון) המוסכניק אמר שלדעתו זה יתקן את הבעיה. הטיפול הוא במוסך מורשה מכיוון שאני לא מכיר מוסכים אמינים אחרים שיודעים לטפל בבעיה הזו בבאר שבע(אשמח לשמוע המלצות להבא) אעדכח אתכם בתוצאה תודה רבה על העזרה
  5. היי חברים אני כנראה קונה סוזוקי סוויפט 2010 מסוכנות סוזוקי. האם לפני הקנייה צריך לבצע בדיקה לרכב או שאפשר לסמוך עליהם?
×
×
  • תוכן חדש...