Jump to content
קיבלנו דיווח על בעיה בחידוש מנויים. אם חוויתם בעיה דומה, שלחו הודעה פרטית למשתמש "פבל" ונעזור לכם

Orku_1991

  • פרסום הודעות

    11
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

1 נייטרלי

אודות Orku_1991

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)
  1. אין בעיית כיוונים ברכב וגם לא בעיית זמנים, הפרוססור כוון וכמובן נעשו גם תיקוני זמן לסאב ולשאר הרמקולים ברכב. חלק גדול מהרעיון שלי נובע כדי *לדלג* על הפלסטיק הרועדת בבגאז, עכשיו תגידו לי "איטומים!!" ואתם צודקים! אבל לצערי שמתי לב לאחרונה שקצב החלפת הרכבים אצלי מזעזע (זה לא נעשה מבחירה) וזה גם ככה קשה לבצע פירוק והרכבה מחדש בין רכב לרכב ולהתחיל כל פעם כיוונים מ 0, הרעיון הוא להשאיר את הרכב כמו שהוא ופשוט לדלג על הבגאז', אבל כרגע לא נראה לעיין פיתרון כלשהי אז אני אמשיך להנות ממה שיש, ברגע שאני ממש אתעצבן על הקירקושים בבגאז' - אני פשוט אוריד את הפלסטיקה.
  2. kalmangar לא באתי ממקום מזלזל, אבל כמו שציינתי בהתחלה אני שומע בעיקר SPL ומודע לזה שאני שומע "כמו חוראני" אם נרד למילים לא יפות ולכן בעצם אמרתי שלקחת סאב 8 אינץ' יכול להוות סיכון, אבל לקחתי את ההצעה שלך ואני אחשוב על הסאב של JL, אני מודה שלא חשבתי עליהם ויש להם סאבים מעולים (בעיקר לקולנוע ביתי ד"א). בהצעה שלך להעביר את הפרוססור אחורה - יש בזה משהו, אבל אני מודה שלא רוצה להכנס להתעסקות הזו שוב. אני אחשוב על הדברים...במידה ויהיו עידכונים מעניינים אשוב לעדכן
  3. לדעתי עם 8 אינץ' אני לא אוכל להסתדר, בתור אחד שנהנה מבאסים חזקים שמשתלטים על הרכב המינימום שאוכל לרדת אליו זה 10 אינץ' של חברת רוקפורד אחרי שיצא לי לשמוע באוזניים שלי את ה T1 שלהם בתיבה אטומה - זו האופציה האידיאלית מבחינתי, גם לשמור על עוצמה וגם על דיוק בגודל יחסית קטן. הרעיון של מתחת למושב בעייתי בגלל שהפרוססור מותקן מתחת למושב הנוסע ולא ארצה שסאב אחד יהיה מתחת למושב הנהג ואחד בפינת הרכב ברגליי הנוסע, השאלה עד כמה תיבת פיברגלס לסאב בגודל 10 אינץ' באמת תפריע ברגליים לנהג ולנוסע, לצערי אני לא מצליח למצוא תמונות ברשת של התקנה מהסוג הזה (אפילו מחו"ל, רק כדי לקבל פרספקטיבה לאן אני נכנס).
  4. אהלן חברים שבת שלום אפתח ברשימת הציוד הקיים כדי להקל על ההסבר של הפוסט: רדיו דיסק: פיונר avh-z7150 פרוססור: audison Bit Ten מגבר מונו בלוק: lightning audio s4.1000.1d מגבר 4 ערוצים: hertz hdp4 קומפוננט קדמי: audison voce קומפוננט אחורי: morel virtus סאב כפול: focal p30f בתיבה פתוחה כבילה: קיט 0 גייג' עם monster rca פיוז: 150a איטומים: אין. הרכב: יונדאי I30 שנת 2010. הפרוססור מכוון לשתי מפות, האחת ל SPL השניה ל SQ, בגלל שאין איטומים ברכב ההבדלים בין המפות הם לא שמים וארץ אבל כן מורגשים, באופן אישי ברוב הזמן אני שומע SPL. אז אחרי ההקדמה - מה בעצם אני רוצה לעשות
  5. כן אין בעיה הוא יעביר לי את הקובץ במייל בהזדמנות, נכון לכרגע אין לי מחשב נייד (מהבית אני מעדיף לעבוד עם נייח) ואני לא מתכנן לרכוש מחשב נייד בשביל זה ככה שבינתיים זה בסדר גמור ואין עם זה בעיה כלשהי.
  6. תודה על המילים החמות מיכאל, האמת שלא ידעתי אם מותר (לפי חוקי הפורום) לציין את שם המתקין וכו', בשורה תחתונה באמת שיצאתי מרוצה כמו כל פעם שאני מגיע אליו! לגבי כיוונים וכדומה - בד"כ כשמדובר ברדיו דיסקים אנחנו באמת מצלמים ושולחים את זה בשלושה העתקים למיילים שונים כדי שלא יהיה מצב שנאבד את זה, בפרוססור לעומת זאת פשוט שומרים קובץ על השם שלי במחשב (אצלי או אצל בר זה לא משנה) וזהו, הקובץ נשמר, גם אם נהרסו הכיוונים נכנסים לתוכנה של הפרוססור טוענים את הקובץ והכל חוזר לקדמותו ככה שאין יותר צורך בצילומים וכתיבה של תדרים.
  7. אהלן חברים! חזרתי רק כדי לעדכן אתכם - אתמול בוצעה ההתקנה של הפרוססור (אחרי עוד קצת התלבטות החלטתי שבינתיים מספיק לי BitTen) בצורה ייסודית ומבוקרת, ונערך סשן כיוונים ראשוני ולאחר מכן היו לי 3 שעות של נהיגה מהנה מהמרכז לחיפה וחזרה למרכז, זה עדיין לא מספיק כדי להגיד מה אני רוצה לשנות מבחינת כיוונים בפרוססור אבל אני מאמין שבשבוע הקרוב אני כבר אעלה על זה ואגיע לסשן נוסף של תיקונים, נערכו גם תיקוני זמן שסידרו את הבמה הקדמית ברכב בצורה נפלאה ככה שהסאונד מאוזן בין ימין לשמאל, מבחינת הסאונד אני יכול להגיד שיש שינוי גדול, הוופרים בדלתות פחות מתאמצים ולכן מרגישים דומיננטים יותר, הורדנו עומס מהטוו
  8. Michael Yaacov תודה רבה על ההזמנה! מעריך מאוד, תן לי לסיים עם החינה (מחר!) ועם ההתקנה של הפרוססור ואז נראה מתי ואיך אנחנו מתאמים! (אולי במפגש הקרוב). _boo לגבי הסט 3 חלקים פסיבי - כמו שאמרתי זו פעם ראשונה שאני חושב ומדבר על סט 3 חלקים, יכול מאוד להיות (זה גם נשמע מאוד הגיוני) שסט 3 חלקים פסיבי זה באמת בזבוז ובסופו של יום עד שלא אעבור להגברה אקטיבית לא אעשה שום צעד, יכול להיות גם שלא אבל נכון לכרגע הנושא הזה עדיין בלמידה ולכן נפתח השירשור הזה כמו שציינתי כבר קודם. זה נכון שלשדרג תמיד עולה יותר מאשר לקנות מראש אבל אני מאמין שיש דרך שעדיף ללכת אותה מאשר לדלג על שביל מסויים, גם אם בסופו
  9. lanosforce במידה ואחליט לרכוש סט 3 חלקים הקרוסאובר יהיה פסיבי ולכן אין צורך לעבור לפרוססור מקצועי יותר מאשר הביט 10 (בדיוק היום בדקתי את הנושא עם המתקין שלי והוא אמר את מה שכתבת למעלה, יכול להיות שזו הדרך להתקדם, צעד אחרי צעד). _boo יכול להיות ש"מקסימום" היא לא המילה הנכונה, אבל אני יכול להגיד בלב שלם שגם אני הייתי סקפטי ברגעים מסויימים ולכן הלכתי למתקינים אחרים ושאלתי האם הם יכולים להוציא יותר בעזרת כיוונים או תיקוני התקנה מהמערכת הקיימת ברכב, נאמר לי שכן ונתתי לזה הזדמנות-בשני המקרים יצאתי בנזק כספי שגרם נזק לרכיבי המערכת שלי אבל אני לא מעוניין להכנס לפינה של "מי מתקין יותר טוב" או "מי
  10. תודה על התגובה, אני אבדוק היום את האופציה לשדרג את ה bitTen ל bitONE או אפילו HD מול המתקין שלי ונראה איך זה יתקדם. לגבי סט 3 חלקים, כיוונים ותיקוני זמן אני סומך על המתקין שלי, יש לו ניסיון עבר בתחום, הוא תמיד ידע לענות על הדרישות שלי ותמיד הביא אותי ואת המערכת למקסימום שאפשר להוציא ממנה, בנוסף לכך הוא אף פעם לא התנער מאחריות ותמיד כשהיה חסר לי משהו מסויים הגעתי אליו לכיוונים מחדש, תמיד קיבל אותי בחיוך ונתן הרגשה טובה, ככה שאני רגוע לגבי כיוונים ותיקוני זמן. הסט הקדמי שלי לא מותאם להגברה אקטיבית, אם אני כבר מחליף סט - אני אעבור לשלושה חלקים במקום לרכוש שוב סט שני חלקים אקטיבי ואז שוב
  11. אהלן חברים, אני מחפש המלצה לקומפוננט 3 חלקים. מדובר ברכב יונדאי I30, כרגע מותקן ברכב: רדיו דיסק מבית Pioneer דגם AVH-z7150BT קומפוננט קדמי שני חלקים מבית Audison דגם Voce קומפוננט אחורי שני חלקים מבית Morel דגם Virtus מגבר 4 ערוצים דיגיטלי מבית Hertz דגם HDP4 מגבר מונובלוק מבית Lighthning Audio דגם S4.1000.1d סאב כפול מבית Focal דגם P30F עובדים יחד ב 2 אום ויושבים בתיבה פתוחה מבית Kicker. באמצ"ש הקרוב יותקן פרוססור מבית Audison דגם BitTen האמת שאני מרוצה מאוד מהמערכת שיש לי כרגע, הנקודה היא שאני מעוניין לשדרג עוד קצת את המערכת ולדעתי השלב הבא הוא לעבור לסט קומפוננט קדמי
×
×
  • תוכן חדש...